Bavetica mica cu nume bebe (COD 059)


Indisponibil
Pret: 20 RON

In comanda se va specifica numele copilasului si culoarea dorita.

Dimensiuni bavetica: 18.5 x 18.5 cm
Dimensiuni nume: 1.5 × 11 cm

2 Răspunsuri to “Bavetica mica cu nume bebe (COD 059)”

  1. Irina Serban Says:

    Buna ziua,
    v-am lasat mesaj atat pe facebook cat si pe mail si nu am primit nici un raspuns…. Mai primiti comenzi sau nu?!

  2. artizanca Says:

    Buna ziua,
    Scuze de intarzierea raspunsului. Nu am vazut comanda de pe facebook.
    DA, mai primesc comenzi, insa pe facebook nu prea am activitate. In principiu comenzile le primesc pe artizanca@gmail.com.
    V-am raspuns prin SMS, in aceasta seara revin cu un mail, cu modelele disponibile.


Lasă un răspuns

